פרויקט היוקרה בבת ים שאתם חייבים להכיר

מה הופך רכישת דירה בפרויקט מגורי יוקרה בבת ים לעסקה משתלמת? שילוב מנצח של כמה פרמטרים. ל- SEA TOWER יש אותם


חברת רום כנרת נכסים והשקעות בע"מ משווקת בימים אלה את מגדל 4 מתוך 5 מגדלים אשר עתידים להיבנות בשכונת פארק הים החדשה בבת ים. לפרויקט קוראים SEA TOWER וכדאי לכם להכיר אותו. למה? 

    

מדובר בפרויקט מגורי יוקרה שעוצב ע"י האדריכל הידוע אילן פיבקו. בפרויקט 5 מגדלים כאשר בימים אלה משווק המגדל הרביעי הנמצא על הגבול שבין ראשון לציון ובת ים, על קו חולות ראשון. הדירות 4 ו- 5 חדרים הממוקמים בצורה מושלמת כך שמכל דירה ודירה יש נוף משגע לים. מלבדם, במגדל יוקדשו 3 קומות לדירות מיני פנטהאוזים ופנטהאוזים. למגדל היוקרתי לאונג' לובי מפואר, חדר כושר ועוד. הבניין צפוי להיבנות באוגוסט 2020. 

עיצוב הפרויקט - אדריכל אילן פיבקו

 

הדמיית פנים - נוף לים מכל דירה


מה המתחם כולל?

לשכונה קוראים פארק הים, כמו השם - כך גם השכונה, שילוב של פארק חופי עם שכונת מגורים כאשר הפארק גולש מן הים לכיוון השכונה, פארק ירוק של 200 דונם, שהיא בעצם ריאה ירוקה בלב השכונה. במתחם שטחים משותפים לטובת הדיירים של כושר, גנים ציבוריים ומתחמי ספורט עם גישה ישירה לים. בנוסף, קיימת גישה ישירה לטיילת של בת ים שמתחברת לטיילת של ראשון לציון ולטיילת של תל אביב.

 
שכונת פארק הים החדשה ובה פרויקט המגורים SEA TOWER - פארק וים במתחם אחד

לוקיישן מעולה וריביירה חדשה
מתחם פארק הים בבת-ים מהווה חלק מהריביירה החדשה המחברת בין ראשון לציון, תל אביב והרצליה. 
הלוקיישן מצוין עם גישה נוחה לצירים הראשיים לאיילון, גישה לרכבת ישראל, מספר דקות מהרכבת הקלה המוקמת בימים אלה (הקו האדום) ובנוסף, קירבה למרכזי הבילוי, הפנאי והעסקים של תל אביב.

המתחם קרוב לטיילת ראשון לציון ולטיילת בת ים בהן מסעדות, מרכזי בילוי ופנאי המשיכים להבנות גם בימים אלה. על פני טיילת בת ים שוכנים גם בתי מלון ויחד עם כל אפשרויות הפנאי, הן מהוות  אבן שואבת עבור כל תושבי האזור, וכל זאת עוד לפני שפיתוח השכונה הסתיים. 



אז מדוע זו עסקה משתלמת? מיקום מעולה, אטרקטיביות ומחיר. 
שכונה חדשה ויוקרתית, במיקום מעולה ליד צירים מרכזיים, פארק ירוק, ים ובקירבת הטיילת של בת ים, ראשון לציון ולמרכזי בילוי ופנאי רבים. נוף מכל הדירות לים, וכמובן, המחירים אטרקטיביים אותם תוכלו למצוא כאן